MUDr. Jan Černý, rehabilitace, akupunktura, homeopatie

Nadstandardní péče

Verze pro tiskVerze pro tisk

Zdravotní péče nehrazená zdravotní pojišťovnou:

- individuální cvičení nad rámec hrazený ZP

- mobilizace nad rámec hrazený ZP

- masáže

- Gesret terapie ( www.athma-reality.com)

- akupunktura

- aplikace náušnic dle akupunkturní diagnostiky

- homeopatie

- kineziotape

- laser

- ošetření dle Bowena (BMT)

Jedná se o Bodovou myofasciální techniku, která je inspirována prací pana Bowena. Jemný tlak a šetrná manipulace měkkých tkání pomáhají stimulovat krevní  a lymfatický oběh, dochází k dráždění nervových zakončení a stimulaci energetických drah.  B.M.T. pomáhá navracet organizmus do rovnováhy ztracené v důsledku vadného držení těla, nedostatku pohybu nebo úrazu. Dochází nejen  k ústupu příznaků onemocnění, ale také ke zklidnění psychiky a zmírnění úzkosti. Nastolená harmonie pak umožní tělu využít jeho přirozenou schopnost sebeuzdravování.

Doporučení při ošetření BMT:

* Ideální je naplánovat si tuto terapii na den, kdy nebudete vystaveni stresové situaci. Lépe se pak využije získaná energie.

* V den ošetření se sprchujte teplou vodou, ne horkou. Došlo by ke změně vibrační úrovně.

* V následujících 5-7 dnech neabsolvujte masáže, mobilizace, cvičení.

* Vyhněte se po tuto dobu sauně.

* Po každé masáži provádějte oblékání i obouvání v sedě.

* Dbejte aby jste nesetrvávali v jedné poloze nebo sedu déle než 30 minut.

* Jako pomoc při detoxikaci organismu by jste měli navýšit pitný režim.

- plynové injekce (léčba plynovými injekcemi CO2-karboxyterapie)

Plynové injekce představují terapeutickou metodu, požívanou v léčebné rehabilitaci při
             bolestivých onemocněních pohybového aparátu. Celá procedura je založena na aplikaci
             malého množství CO2 do bolestivých míst v okolí velkých kloubů a páteře. Aplikace plynu
             probíhá do podkoží za přísně aseptických podmínek. Plyn se poměrně rychle vstřebává a
             nehrozí tak plynová embolie. Při vpichu je nejprve cítit jemné mrazení, které střídá příjemné
             teplo. Objevuje se lehké začervenání pokožky, které je způsobené zvýšeným prokrvením
             ošetřované tkáně. Vlivem CO2 dochází k rozšíření nejen periferních cév, ale i cév v oblasti
             srdce, což zlepšuje prokrvení srdečního svalu.

Aplikace plynových injekcemi se používá při:      Bolestech v křížové části páteře
                                                                                          Bolestech v hrudní páteři
                                                                                          Bolestech v záhlaví spojené s bolestmi hlavy
                                                                                          Zánětlivých a degenerativních onemocnění v oblasti kloubů
                                                                                          Léčbě poúrazových stavů
             Cena jedné aplikace je 100Kč.
             V akutním případě stačí pouze jedna aplikace, u chronických stavů obvykle 5 - 1O aplikací.
             Procedura se provádí na rehabilitační ambulanci- MUDr. Černý Libušina třída 4, 623 00

- vyšetření + ošetření bez doporučení praktickým nebo odborným lékařem